Bramy rolowane to wysokiej jakości rozwiązania stosowane w różnego typu garażach. Jednym z głównych powodów zastosowania tego typu bramy jest brak miejsca w garażu na prowadnice sufitowe (stosowane w bramach segmentowych). Zastosowanie prowadzenia pionowego, oraz płaszcza bramy, zwijanego do skrzynki sprawia, że brama tego typu zajmuje mniej miejsca niż w przypadku innych rozwiązań.
Pozostawienie wolnej przestrzenie pod sufitem bywa także zaletą w sytuacji, gdy kluczowa jest wysokość pomieszczeń.
Budowa bramy zbliżona jest to konstrukcji rolet zewnętrznych. Pancerz bramy rolowanej zwijany jest do estetycznej skrzynki aluminiowej. Skrzynka bramy rolowanej montowana jest w nadprożu – umiejscowienie jej możliwe jest zarówno po wewnętrznej, jak i zewnętrznej stronie pomieszczenia.
Bramy rolowane w standardzie wyposażone są w system sterowania oraz korbę do awaryjnego otwarcia i zintegrowany w napędzie hamulec bezpieczeństwa. Wszystkie rozwiązania można rozbudować o dodatkowe akcesoria, takie jak fotokomórki, dzięki którym opadanie bramy zostanie zatrzymane automatycznie po wykryciu przeszkody w świetle wejścia.
Gładki panel DK-GP Thermo o grubości 60 mm oprócz doskonałych właściwości termoizolacyjnych gwarantuje także stylowy i elegancki wygląd bramy.
Brama garażowa rolowana DAKO jest wykonana w całości z aluminium. Standardowo wyposażona jest w skrzynię umieszczoną na nadprożu, w której znajduje się wał wraz z silnikiem. Brama rolowana posiada pancerz o grubości 18,5 mm wypełniony pianka poliuretanową.
zobacz szczegóły – budowa bramy rolowanej
KOLORY PODSTAWOWE
KOLORY DODATKOWE
KOLORY ELEMENTÓW SKŁADOWYCH BRAMY: skrzynia, prowadnice, listwa dolna
- Biały – RAL 9010
- Szary – RAL 7038
- Ciemny brąz RAL 8019
- Beżowy – RAL 1013
- Paleta RAL (za dopłatą)
Mocne a razem bezawaryjne napędy firmy Somfy zapewnią długotrwałą pracę bramy.
Korba służąca do awaryjnego otwierania bramy w przypadku braku prądu.
Wyłącznik kluczykowy standardowo montowany od zewnętrznej strony budynku. Umożliwia sterowanie bramą rolowaną za pomocą kluczyka.
Służy do sterowania napędem bramy, montowany wewnątrz garażu.